مصاحبه آرشیو خبر ها
هر بازیکنی دوست دارد در یووه فعلی باشد، ایگوایین بهترین مهاجم دنیاست

هر بازیکنی دوست دارد در یووه فعلی باشد، ایگوایین بهترین مهاجم دنیاست

آنتونیو دی ناتاله اسطوره باشگاه اودینزه معتقد است یوونتوس امسال ششمین اسکودتوی متوالی را فتح خواهد کرد و گونسالو ایگوایین را بهترین مهاجم جهان می داند.

 

اودینزه برای بازی با یوونتوس روز شنبه به تورین سفر خواهد کرد. آنتونیو دی ناتاله در گفت و گو با توتواسپرت در مورد این بازی و مسائل دیگر صحبت کرد.

 

رویارویی با یووه برای هر تیمی دشوار است، اما ما همیشه در تورین خوب بازی کرده ایم.

 

رد کردن پیشنهاد بانوی پیر در سال های پیش...

 

از اینکه پیشنهاد یوونتوس را رد کردم حسرت می خورم؟ قطعاً خیر. این انتخاب زندگی من بود و با قلبم این تصمیم را گرفتم. می خواستم در اودینزه و در کنار خانواده ام بمانم. مردم مرا به خاطر این انتخاب نادان خطاب می کردند، اما اگر به همان زمان برگردم همین انتخاب را خواهم کرد. در یوونتوس نمی توانستم به 209 گل در سری آ برسم. هنگامی که خودم را در کنار فرانچسکو توتی و روبرتو باجو می بینم به اینکه در دوران حرفه ای ام کار درستی انجام داده ام پی می برم.

 

یوونتوس جدید...

 

یووه فعلی؟ با حضور میرالم پیانیچ، گونسالو ایگوایین و پائولو دیبالا هر بازیکنی دوست دارد که در یووه فعلی بازی کند، به خصوص دیبالا که مانند دوران جوانی مسی بازی می کند. من در مقابل او بازی کرده ام. او یک پدیده است. فکر می کنم اودینزه قبل از پالرمو می خواست او را به ایتالیا بیاورد. فکر می کنم سال آینده او شماره 10 را خواهد پوشید. او انتخابی عالی برای این شماره است. شماره ی 10 مانند اتومبیل فراری است: هرکسی نمی تواند این اتومبیل را براند. فکر می کنم او در کنار ایگوایین بهتر بازی خواهد کرد.

 

ایگوایین...

 

ایگوایین بهترین مهاجم جهان است، اگر او در این فصل موفق به زدن 30 گل شود به رکورد من خواهد رسید. با توجه به سن و توانایی او فکر می کنم او تنها کسی باشد که به من خواهد رسید. او می تواند در هر بازی دو گل به ثمر برساند. رقابت کفش طلای امسال بین او، مائورو ایکاردی، ادین ژکو و مارکو بوریلو است.

 

قهرمان اسکودتو...

 

یوونتوس قهرمان اسکودتوی امسال خواهد شد، مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره ای بیفتد. مکس آلگری دو تیم مجزا در اختیار دارد و من منتظر هستم که آن ها بتوانند به قله ی لیگ قهرمانان اروپا برسند.

 

 دی ناتاله فصل گذشته اودینزه را ترک کرد و حالا سرمربی جی جی دل نری می خواهد او را برگرداند.

 

او مرا به خوبی می شناسد، می داند که اگر تصمیمی بگیرم پس از گذشت چند ماه آن را عوض نمی کنم. من به اندازه کافی با ذهنم و قلبم در فوتبال حضور داشته ام. او سرمربی خوبی است و به من احتیاجی ندارد. من امیدوارم او بتواند اودینزه را به موفقیت برساند. می خواهم با بازیکنان جوان کار کنم و یا اینکه به عنوان مدیر ورزشی مشغول به کار شوم. پائولو مالدینی راست می گوید. شما هنگامی که با یک باشگاه تاریخ سازی می کنید، همان گونه که او در میلان و من در اودینزه انجام دادم دیگر نمی توان به سادگی لوده بازی در آورد. اودینزه در قلب من جای دارد و من همواره درها را برای این باشگاه باز خواهم گذاشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: